El tancament de l'editorial Moll.

27 ene 2015

Avui no tenia pensat escriure cap entrada, però crec que el tancament de l'editorial Moll es mereix una entrada al blog. Ja fa mesos que ens vam despertar amb aquesta notícia: La mort de can Moll. Jo no m'ho vaig acabar de creure: "què tanca l'editorial Moll? No pot ser mai!" I és que l'editorial Moll ens ha acompanyat a tots: els aplecs de rondalles, el diccionari català - balear - valencià, els llibres de gramàtica catalana, els llibres d'ansa per ansa, o els d'exercicis de català. El fons editorial és prou extens i sempre ha destacat per ser una defensora de la nostra llengua i la nostra cultura.

Arrel del seu tancament, estan liquidant tot el seu estoc al 50%. És una gran oportunitat per a comprar alguns llibres que serà impossible aconseguir en un futur. Avui capvespre he anat fins a l'editorial i he passejat pels seus passadissos i estanteries i, com no, m'he comprat un bon grapat de llibres. N'hauria comprat més, però tampoc m'he d'arruinar jo. Una hora de coa bé ha valgut la pena per comprar una part de la nostra història.

Aquí teniu una mostra de les meves adquisicions:


El tancament d'aquesta editorial és una vertadera llàstima. Tal vegada no han sabut gestionar bé l'empresa, fent inversions arriscades en moments de crisi, però l'emprenta d'aquesta editorial en la nostra cultura i en les nostres escoles no s'esborrarà amb el seu tancament.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!