Menorca, one more time!

28 ago 2012

Vale, ho reconec, fa MASSA que no escrivia res, què hi farem! No he tingut temps, ni ganes de fer-ho! Així que, als meus poquets lectors, vos demano disculples. He de dir que ha sigut per un motiu molt senzill: l'ESTIUU!! I la feina a l'escola de vela, clar! :-)

Ara que l'estiu arriba al seu final (si val, encara ens queda un meset i mig de poder anar a sa platja i nedar sense congelar-se), al menys pel que fa a les "vacances escolars". Així que toca preparar la "vuelta al cole". I, per primer cop des de que vaig acabar els estudis... jo també tornaré a escoleta però aquesta vegada per fer-hi feina!! I és que tots els astres s'ha alineat per a que enguany, a pesar de la mala situació econòmica, m'hagi tocat una vacant! Això si, és una vacant a mitja jornada però no em puc queixar, és feina! I del que he estudiat...

Així que aquestes darreres setmanes he estat bastant ocupada organitzant el trasllat. Per sort, moltes coses que vaig dur de Menorca al mes de juny estan llestes per tornar cap allà, bàsicament per que no he buidat encara algunes capses! ;-)

La diferència amb el curs passat és que aquest faré feina a un institut de Ciutadella en lloc d'un centre de primària. Estic una mica assustada per que mai he fet feina a un IES però a la vegada també estic força animada i amb ganes de començar a pesar d'estar cansada de l'escoleta de vela...

Per tant, enguany en lloc de viure a Maó, seré per Ciutadella i pel que m'han dit... si visc a Ciutadella, no tornaré a Maó... no ho se... pot ser, però amb lo vaga que soc i lo molt que m'agrada anar caminant a l'escola no ho tenc gens clar.

Enguany he llogat un apartament la mar de cuco, amb dues habitacions, així que podré rebre visites! :-)


Auu! Que passeu uns darrers dies d'agost! Ens llegim aviat!


No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!