Any nou, escola nova

19 ene 2016

Val, reconec que em fa una mica de vergonya aquesta entrada però sincerament no he tingut gaire temps per actualitzar el blog. Festes de Nadal de completa desconexió i una escola nova a la que encara no estic adaptada.


Dexau-me però que us expliqui una mica més. A l'escola a la que vaig estar durant el primer trimestre hi vaig estar molt molt a gust. De veres que em sentia completament integrada i valorada. Coneixia els infants, als mestres i a les mestres, estàvem organizats... Tot funcionava i quan millor estàvem, la substitució es va acabar (més o manco, perquè han passat algunes coses entre mig). 

I ara, toca tornar a començar. Tornar a conèixer als alumnes, als companys, adaptar-se a un nou horari i a un nou centre. I no és fàcil, i menys quan ho has de fer amb el curs ja començat. 

Però estic contenta. Estic contenta perque tenc feina, aquesta vegada fins a final de curs i a un centre de davora casa. Així que no me puc queixar. I sé que m'adaptaré al centre i tornaré a estar a gust amb els companys (ara no és que estigui malament, senzillament és que encara no ens coneixem). Així que aviat tornarem a tenir noves entrades amb nou material. 

De moment, i per anar obrint us he preparat dues entrades amb materials i coses que tenia pendent per mostrar-vos:


CAPSA MULTISENSORIAL (aviat)

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!