Treballem l'ortografia de forma divertida

22 ene 2016

Bon divendres a tothom!

Encara que està ben a punt d'acabar, però vaja, encara és divendres. :-)


El tutors de l'escola on estic treballant ara es queixen de que els alumnes fan moltes faltes d'ortografia. Així que avui vull compartir un material genial per treballar-la. Ja fa uns anys que el conec però no l'havia posat en pràctica fins ara. Es tracta d'un programa per a treballar l'ortografia de forma visual i a la vegada de forma lúdica i divertida. El material que jo tenia estava destinat al cicle inicial però fent una cerca per internet he trobat els quadernets per a tots els nivells i a més també les guies didàctiques pels mestres. I les teniu totes disponibles per a descarregar aquí mateix. Esper que us resultin d'utilitat! Basta que cliqueu en les imatges per descarregar els documents.



Jo l'estic aplicant a 4t i 5è de primària, crec que a primer i segon és encara una mica aviat, però a una altra escola pot resultar d'utilitat. 

En el següent enllaç també podeu trobar el material en castellà! :-) A descarregar el material i a treballar l'ortografia de forma diferent i entretinguda! 

I per cert, també està disponible per a l'ESO i per a persones adultes. ;-)

Bon cap de setmana a tothom!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!