10 recomanacions per regalar aquestes festes a infants

30 nov 2015

Hola!

Com estau? Somiant amb el pont que ens espera la setmana que ve? Jo siiii! :)  De totes maneres, per aquestes setmanes tinc pensades moltes entrades per a preparar aquest Nadal, ja sigui a l'escola o a casa. 

Ara que queda menys d'un mes per a les festes de Nadal, cal anar pensant què regalar. A vegades fer regals de Nadal és una autèntica odisea. Si ens toca cumplir amb la "carta de Reis" ja no hem de pensar gaire, però moltes vegades podem incloure un regal sorpresa i d'altres, ens toca fer un regal però no sabem què comprar. Aquí trobaràs les meves recomanacions per regalars als infants aquestes festes.


1. Un capsa/taula de llum.
És una opció genial, per a infants petits. Es poden comprar fetes o bé fer-les per molts pocs doblers. Jo en tic una a l'escola que em van fer per al nostre racó multisensorial (en construcció i que aviat us mostraré). Podeu comprar una capsa de llum aquí, o bé, agafar idees per fer-ne una, aquí.

2. Un llibre diferent, divertit i engrescador, com qualsevol dels que us recomano aquí.


3. Un joc científic de la colecció d'Eureka kids. A mi m'agrada especialment el de "Laboratorio del agua" i "Invernadero". Els podeu trobar aquí.

4. Un ou de dinosaure!
Simple, econòmic i divertit. A Facebook us vaig mostrar com anava evolucionant el nostre. A en P. li va encantar i encara el tenim a l'aula. Podeu comprar-lo aquí.

5. Una pissarra amb lletres i nombres magnètics. Un clàssic senzill i amb molta utilitat. En trobareu a totes les tendes de joguines, com per exemple aquí. També n'he vist a la secció de juguetaria d'Alcampo. 

6. Plantilles per crear el seu propi puzzle.
Una idea económica i divertida. Amb ell podran fer el dibuix que més els hi agradi i després montar-lo i desmontar-lo tantes vegades com vulguin! Diversió durant hores! El podeu comprar aquí o a Tiger.

7. Teresetes o titelles per a inventar mil històries. 
Un altre clàssic que mai passa de moda. Les titelles de dit d'Ikea em tenen completament enamorada. Sempre que treuen un joc nou, allà que vaig a comprar-les. Econòmiques i divertides, es pot demanar més?

8. Daus per fer frases o per contar històries.
Els Story Cubes són un autèntic èxit amb els meus alumnes, però també podeu fer una versió DIY, com la que us mostro aquí.

9. Un llibre per pintar i relaxar-se
Estan molt de moda els llibres per a relaxar-se mentre dones color a diferents dibuixos. Jo he de reconèixer que m'encanten! En tinc tres a casa! I com no, també han sortit models per a infants. M'agrada especialment "Gargots", pensat exclusivament per a infants. O el "Libro para colorear, diseñar y calcar". 

10. Material per treballar a la capsa o taula de llum
Finalment, relacionat amb el número 1, un recull de material per a treballar amb la capsa de llum: lletres i figures translúcides! A l'escola de moment tenim les lletres i triomfen! Les vaig comprar a HopToys. Les figures i els cossos geomètrics els podeu trobar a Amazon. Per Nadal crec que demanaré les figures i cossos geomètrics. 



No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!