Recursos per imprimir!

10 feb 2014

Bon dia a tots! Com duim el dilluns? A mi sempre em costa arrancar però un cop he sortit del llit ja està!
¡Buenos días a todos! ¿Cómo lleváis el lunes? A mi simpre me cuesta arracanar pero una vez he salido de la cama... ¡ya está!

L'entrada d'avui no és material meu. He descobert el blog picklebums.com i està carregat de bons recursos per a treballar amb els nostres alumnes (o fills, si en teniu!).
La entrada de hoy no es material mío. He descubierto el blog picklebums.com y está cargado de buenos recursos para trabjar con nuestros alumnos o hijos.

Ahir em vaig passar tot el capvespre navegant per les seves planes i us duc un recull del que he trobat més interessant:
Ayer me pasé la tarde navegando por sus páginas y os traigo una muestra de lo más interesante que he encontrado:

També podeu navegar per la seva pàgina i descarregar tot el que necessiteu! La pàgina està en anglès però és fàcil d'entendre i de moure's per dins ella.
También podéis navegar por ella y descargar todo lo que necesitéis. La página está en inglés pero es fácil de entender y moverse por ella.

Ens llegim aviat! ¡Nos leemos pronto! 

Qui tingueu un bon dilluns! ¡Feliz lunes!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!