Tornada a la rutina!

7 ene 2014

Hola a tots i a totes! :-)

Què tal aquestes Festes? Heu desconnectat una mica? Jo moltíssim! Venc amb les piles super carregades i amb moltes idees al cap! :-) De moment, ja us aviso de que posaré en funcionament dos blocs nous. Un sobre el meu viatge a Nova York. La idea és "contar" el meu viatge i donar idees a aquells que vulguin fer un viatge com el nostre. L'altre, molt relacionat amb el primer, sobre l'scraptbooking, en el que, inicialment, aniré mostrant el procés de creació del meu àlbum del viatge. Esper que tots dos us agradin! :-)

Ens llegim aviat!

.............................................................................................................................

Hola a todosss! :-)

¿Qué tal estas fiestas? ¿Habéis conseguido desconectar un poco? ¡Yo muchiiiisimo! Vengo con las pilas super cargadas y ¡muchas ideas en la cabeza! De momento, ja os aviso que pondré en funcionamiento dos blogs nuevos. Uno sobre mi viaje a Nueva York. La idea es "contar" mi viaje i dar ideas a aquellos que quieran hacer un viaje como el nuestro. El otro, muy relacionado con el primero, sobre el scraptbooking, en el que, inicialmente, iré mostrando el proceso de creación del álbum de mi viaje. ¡Espero que los dos os gusten!

¡Nos vamos leyendo!

Foto: Con pan y postre

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!