Endevinalles

24 oct 2013

Una manera de treballar el llenguatge és mitjançant les endevinalles. Ajuden als infants a raonar i ordenar el seu pensament, d'una forma divertida. Us deixo l'enllaç al meu recopilatori personal:
El material es pot usar de diferents formes. Bé llegint les endevinalles si els alumnes són grans, bé mostrant possibles alternatives si els alumnes són més petites o tenen algún tipus de dificultat. Podeu treballar per categories temàtiques o bé mesclar-les.


Jo tenc pensat usar-les aquest curs a P4. La meva idea és sols llegir l'enunciat de l'endevinalla i esperar que els alumnes facin les seves hipòtesis. Si veig que no en fan, mostraré dues o tres alternatives. Serà el primer cop que ho faci, a veure com em va!

Esper que us agradin! No dubteu de fer comentaris amb noves endevinalles per enriquir el meu llistat!


No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!