Després de més de nou mesos sense una entrada...

23 ene 2012

No em demaneu el motiu però avui m'he animat a tornar a escriure. I no serà perquè no m'hagin passat coses des de la darrera vegada vaig escriure... més aviat n'hhan passat moltes!

En l'aspecte nàutic, tot segueix més o manco igual. L'escola de vela funciona al seu ritme habitual. Les dues uniques novetats són que he hagut d'organitzar dos cursos de formació per a medidors de vela lleugera i que vaig aprovar l'examen per a medidor internacional (ISAF). Una bona experiència de la que tal vegada en faré una entrada.

En quant a la meva situació "educativa", ha canviat una mica... diria que bastant! A la fi vaig feina de mestra! I a més com a AL! L'unic problema és que la feina la tinc a Menorca, lo qual és una petita putada que, amb paciència anam superant tots. Ido sí, des del mes de novembre vaig feina com a interina (si voleu riure una estona, vistau aquest blog d'una altra interina) a una escola de Maó. He anat a parar allà i de moment estic molt contenta. Tot podria millorar, però no em puc queixar gens ni mica. La pega és que no crec que el proper any tingui feina, vist el panoramo que ens presenta el PP...

A part de tot això, he iniciat el Màster en Educació Inclusiva i una de les raons per la que decideixo tornar a escriure el blog és per explicar tot el procés d'elaboració del treball final de màster. Ho podria fer en un quadern normal i corrent però amb el que m'agraden les noves tecnologies, ens hem de modernitzar!

Fins d'aquí poc amb una nova entrada!

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!