Comencem! / Emepecemos!

16 mar 2011

Bon dia!

El meu nom es Conxa Ontiveros. Estic llicenciada en Psicopedagogia i soc mestra de Primària. A més, estic cursant l'especialització universitària en audició i llenguatge, una sortida professional que fins ara desconeixia quasi completament però que, amb el pas del temps, cada vegada m'agrada més. I és per aquest motiu que he decidit crear aquest blog. En ell vull deixar patent el procés formatiu que vaig seguint, el procés de recerca de feina, recursos interessants, notícies d'interès...

Però no sols això, com amant de la mar i monitora de vela, també escriuré sobre aquest medi, sobre recursos i activitats a fer amb el infants... i evidentment, totes aquelles notícies que puguin resultar interessants.


Buenos días!

Mi nombre es Conxa Ontiveros. Estoy licenciada en Psicopedagogia y soy maestra de educación primaria. Además, estoy cursando la especialización universitaria en Audición y Lenguaje, una salida profesional que hasta ahora desconocia casi por completo pero que, con el paso del tiempo, cada vez me gusta más. I es por este motivo que he decidido crear este blog. En el quiero dejar patente todo mi proceso formativo, el proceso de búsqueda de un trabajo, recursos interesantes, noticias de interés...

Pero no solo eso, como amante del mar i monitora de vela, también escribiré sobre este medio, sobre actividades y recursos para trabajar con los chicos y chicas... y evidentemente, sobre todas aquellas noticias que puedan resultar interesantes.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Un blog viu és aquell en el que es comparteixen experiències entre els seus lectors. M'encantaria llegir els vostres comentaris i suggeriments! Deixa el teu comentari!